2010. augusztus 6., péntek

Mini album
















Az unokahúgaimról készítettem ezt a mini albumot.DCWV Blossoms & butterflies papírokat és Lidl-s kartonokat használtam hozzá.Az összefűzést a Hero arts blogján láttam.A lyukasztott dolgokat a Scrap.hu-s Mint a régi szép időkben kihívásán nyertem.Volt közöttük egy paca is ez adta az ötletet a fürdős képek körüli kerethez.Olyan mintha kiloccsant volna a víz ,vagyis remélem,hogy ti is olyannak látjátok.:)A hátterek festéséhez akril festéket és tesco-s dekorhálót használtam.Befestettem a hátulját és azzal pecsételtem vagy a sablonnak használtam és a lyukakat festettem be.Az egyik oldalra egy régi fogkefével spricceltem a lilás akrilfestéket.Az előlapon Artemio pecsétet és fehér domborport használtam.A virág a Scrapbolt-ból van.Használtam még SBK-s virágokat is.Az egyik oldalra sk. gombokat készítettem.Egy vastag kartonból köröket vágtam majd akril festékkel befestettem őket,egy másik színnel pedig pöttyöket festettem rájuk.Miután megszáradtak kilyukasztottam a gomblyukakat.Használtam még kétféle hullámos mintavágó ollót ,körömstrasszokat és Viva krém színű gyöngytollat.

2 megjegyzés:

  1. Kedves lett az albumod, néztem is, hogy jééé, nekem is ilyen lyukasztóm van, meg hogy a vízforma is ismerős, aztán leesett, hogy honnan- örülök, hogy hasznukat vetted!
    És az is jó hír, hogy kiderült, hogy mi áll a baba útjába. Sokszor olyan nehéz megtalálni az okot és elég egy gyógyszer is orvosolni, máskor persze nagyobb a probléma.
    Szívből kívánom, hogy te is hamarosan már babás oldalakat csinálhass!

    VálaszTörlés
  2. Verus, megcsodáltam itt is az albumod. Nagyon tetszik. Szines, vidám, mint a gyermeki lélek. Nagyon találó. Még sok hasonlót. És remélem én is, hogy hamarosan babásakat is készitesz, hogy gyönyörködhessünk benne. Jó egészséget, erőt és sok örömöt kivánok hozzá.

    VálaszTörlés