2009. november 22., vasárnap

Minialbum
















Keresztanyáméknak készült ez az album karácsonyi ajándéknak az unokájukról.Már régóta szerettem volna egy olyan albumot csinálni ahol minden oldalnak más formája van.A keresztapám a MÁV-tól ment nyugdíjba.Annyira szereti a vonatokat,hogy még mindig visszajár előadásokat tartani.Innét jött az ötlet a vonatos előlapra.A vonat a decemberi Praktika magazinból van.A név betűit úgy próbáltam megcsinálni mintha a vonatból jövő füstbe lennének.Az album egyik oldala fóliából van.Ezt is már régóta kiszerettem volna próbálni.Bazill kartonokat és azt hiszem DCWV papírokat használtam.Használtam még gombokat,szalagokat.Lidl-s strasszokat,saját készítésű díszítőket és matricákat(Köszönet érte Timinek.)Az album alapja két színes ceruza csomagolásának kartonja,a fólia pedig az eleje.Az oldalakat kivágtam ráragasztottam a papírokat a szélét pedig tintáztam.A hintás képet az unokatesóm festette ,a kissrác apukája.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése