2010. május 22., szombat

Blogdíjak



TEEBOLYA-tól kaptam ezt a két díjat.Nagyon örülök neki,ezek az első díjaim.:)Köszönöm szépen!És szégyenlem is magam,mert már egy hónapja kaptam ,de még csak most vettem észre a hozzászólását.:(Az elsőhöz van szabály és egy kis játék is.
A szabályzat:


1. Ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2. A logót kirakom a blogomba.
3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
4. Megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.
5. Kitöltöm a tesztet és kirakom a blogomba.
6. Megnevezem, kitől kaptam, és nagy betűkkel kirakom a blogomba.

A Játék:

Név: Kungliné Imre Veronika
Becenév: Vera,Verus
Lakhely,Születési hely: Szombathelyen élek és ott is születtem.
Magasság: 160 cm
Névnap: Január 13
Foglalkozás: Egy autóelektronikai gyárban csomagolok.
Testvérek: 3 húgom van.
Anyanyelv:Magyar
Beszélt nyelv:Tanultam németet és angolt is,de sajna egyikből sem maradt meg túl sok.
Kedvencek:Szín:világoskék,Állat:Kutya,van egy shar-pei kutyusom.Étel:Székelykáposzta:imádom,volt olyan,hogy reggelire is azt ettem.:)
Cipőméret:38-39
Iskola:Az általános iskola első két évbe ide jártam Szombathelyre a Népfront Általános iskolába.Aztán kiköltöztünk Felsőcsatárra és az ottani suliba jártam.Itt ismertem meg a legjobb barátnőmet akivel azóta is jóba vagyunk.Utána a Herman Ottó Mezőgazdasági Szakközépiskolába jártam.Itt kertésztechnikusként végeztem.
Zsebpénz:Kimondott zsebpénzem nincs,de ha van egy kis plusz pénzem azt általában valami scrapbookkal kapcsolatos dologra költöm.
Gyűjtemény:kiskoromban gyűjtöttem bélyeget meg szalvétát,de már egyik sincs meg.
Álom:Egy gyerköcre vágyok már régóta,de sajnos nem akar összejönni.Kétszer voltam már terhes ,de sajnos egyik baba sem maradt meg.Nagyon remélem,hogy egyszer sikerülni fog.

Hát azt hiszem,hogy már mindenkinél jártak a díjak, úgyhogy nem nevezek meg senkit.Ha esetleg valaki még mégsem kapta meg vigye nyugodtan.Mégegyszer köszönöm Teebolyának ,hogy gondolt rám.

1 megjegyzés:

  1. Két hasonlóság is van köztünk, én is eredendően kertésztechnikus vagyok és nekünk is volt sharpeiünk, de elaltattuk, mert kiszámíthatatlan volt és nekiment apunak:-(
    Nagyon drukkolok a kisbabához! Mi most kezdtük a próbálkozást kistesó ügyben. Nekem is volt már vetélésem még Csani előtt. De van remény, csak muszáj pozitívnak lenni akkor is, ha nehéz.

    VálaszTörlés